Ocenění děkana FP TUL 2023

Didaktická dílna – Mgr. Miroslav Slowik, Ph.D.
Didaktická dílna pod vedením Miroslava Slowika z katedry románských jazyků už druhým rokem přispívá k prohloubení spolupráce oborových didaktiků a k šíření moderních přístupů ve vzdělávání.

doc. Mgr. Martin Fárek, Ph.D.
Autor knihy India in the Eyes of Europeans. Conceptualization of Religion in Theology and Oriental Studies, která vyšla v roce 2021 v distribuci Chicago University Press a která vzbudila v zahraničí zájem odborníků i popularizátorů vědy a sklízí velmi pozitivní recenze v Indii.
Ocenění děkana FP TUL 2022

Mgr. Kateřina Portmann, Ph.D.
Kateřina Portmann získala ocenění za organizaci populárních aktivit pro studující, které mají přesah do veřejného prostoru města Liberce. Ve spolupráci s ÚSTR, Židovskou obcí Liberec a Klášterem Hejnice uspořádala workshop „Místa paměti“ – po stopách bývalých libereckých občanů, spojený s vernisáží výstavy Počátky teroru a s položením tzv. Stolpersteine. Studující se připojili k pietnímu aktu Jom ha-šo'a, účastnili se odborných konferencí a připravili pro veřejnost několik naučných vycházek po libereckých místech paměti.

Dr. phil. habil. Mgr. Pavel Novotný, Ph.D.
Pavel Novotný získal ocenění za uvedené literární počiny. Byl nominován na Cenu Otokara Fischera a následně odměněn čestným uznáním poroty za knihu Akustische Literatur, která vyšla v roce 2020 v Německu. Za knihu Zápisky z garsonky získal v roce 2021 cenu Magnesia Litera, cenu časopisu Tvar (společně s knihou Dědek) a také Cenu Libereckého kraje.
Online pedagog FP TUL 2021
Ocenění děkana FP TUL za nadstandardní pedagogické působení v době nařízené distanční výuky
Cílem ocenění je podpořit vyučující, kteří jsou ve své pedagogické činnosti kreativní, inovativní, věnují se přípravě výuky, výuce nebo studentům nad rámec běžných povinností, a vyjádřit jim tak uznání celé pedagogické komunity FP TUL.

Nicola S. Karásková, M.A., PGCE, Dip. RSA, LTCL DipTESOL
I consider it an immense privilege to be able to teach at the TUL’s Faculty of Education, where I not only familiarise students with Phonetics and Phonology but I also strive to provide a model for the art of teaching. I don’t claim any originality. My approach is that of the Father of Modern Education, John Amos Comenius. I show students the Invitation in Orbis Sensualium Pictus and invite them to “come and learn to be wise”, that is to “understand rightly, to do rightly, to speak out rightly, all that are necessary.” I promise “by God’s help” to guide them through everything. With their consent, we begin a wonderful journey together.

Mgr. Michaela Kotenová

PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
