Po vložení BP/DP v IS STAG pošle student sdělení na email adresu
Do předmětu emailu prosím uvádějte Odevzdání BP/DP.
Studenti, kteří mají přerušené studium, se emailem obrátí na paní Kazdovou a požádají o vygenerování úvodních listů. Kompletní práci ve formátu pdf. zašlete na email (
Kroky pro vygenerování úvodních listů z IS STAGu:
- moje studium
- kvalifikační práce (levý sloupec)
- doplnit údaje o bakalářské/diplomové práci
- tisk titulních stránek a zadání kvalifikační práce - tisk v pdf
Po kontrole BP/DP bude studentovi poslán email, že je práce schválena. Kopie emailu bude poslána na katedru.
Následně studijní oddělení zapíše do IS STAGu termín odevzdání.
(https://www.fp.tul.cz/student/szz)
Studenti, kteří mají přerušené studium, se přihlásí ke SZZ přes sekretářku dané katedry.
(směrnice děkana FP TUL 1/2021, čl.3)
- elektronicky v IS STAG potvrdit prohlášení autora závěrečné práce,
- doplnit v IS STAG název práce v českém a anglickém jazyce, anotaci v českém a anglickém jazyce, klíčová slova v českém a anglickém jazyce, rozsah práce a počet příloh,
- uložit do IS STAG elektronickou podobu závěrečné práce vytvořenou podle čl. 3 odst. (3) směrnice rektora TUL č. 5/2018 (viz https://knihovna.tul.cz/document/18),
- uložit do IS STAG datové přílohy práce komprimované do jednoho souboru ve formátu ZIP s velikostí nepřesahující 50 MB podle čl. 3 odst. (4) směrnice rektora TUL č. 5/2018.
Zápis zápočtu do IS STAGu provede studijní referentka po schválení elektronické verze.
Uskutečnění promocí bude záviset na aktuálních vládních opatřeních vztahující se k epidemilogické situaci. Prosím sledujte webové stránky a FB fakulty, kde budou informace ke konaní promocí včas zveřejněny.
Výstupní list je ke stažení na webu FP TUL.
V souladu s pravidly Technické univerzity v Liberci je nezbytné používat jednotnou úpravu obálky a titulních listů a znění prohlášení. Titulní stránku, zadání a text prohlášení získá student v IS STAG, sám je nevytváří.
Studenti, kteří mají přerušené studium, se obrátí osobně nebo emailem na studijní oddělení (Petra Kazdová) a úvodní stránky Vám budou vygenerovány.
Pozn.
Podle směrnice děkana FP TUL 1/2021, čl. 3, odst. 6 : „Katedra, na které probíhá obhajoba závěrečné práce, má právo si navíc vyžádat od autora také tištěnou podobu jeho závěrečné práce, a to maximálně ve dvou vyhotoveních, která budou sloužit potřebám oponentů a členů komise při státní závěrečné zkoušce. Tyto výtisky závěrečné práce nemusí být svázány v tvrdých deskách podle čl. 3 odst. 2 písm. a) směrnice rektora, neboť nemají status oficiálně odevzdané práce ve smyslu směrnice rektora čl. 4 odst. 2. Ostatní náležitosti tištěné podoby závěrečné práce podle č. 3 odst. 2 písm. b) až h) směrnice rektora musí být splněny.“
Pro typografickou úpravu prací a pro používání citačního aparátu platí závazná pravidla stanovená pro katedru, na které je práce obhajována, a která jsou uvedena v elektronickém kurzu Průvodce studenta FP tvorbou závěrečné práce (Moodle kurz).
V elektronické verzi BP/DP se prohlášení nepodepisuje.
Studenti, kteří mají přerušené studium, se obrátí osobně nebo emailem na studijní oddělení (Petra Kazdová) a úvodní stránky Vám budou vygenerovány.
Povinné části závěrečné práce (předloha úvodního listu, zadání a prohlášení)
Vydáno: 9. 3. 2011
Poslední úprava: 7. 4. 2021
Vydáno: 9. 3. 2011
Poslední úprava: 7. 4. 2021
Nevíte si rady se spojováním sobourů v pdf a mazáním stránek v souboru pdf?
Doporučujeme:
Děkanát fakulty:
Univerzitní náměstí 1410/1
460 17, Liberec 1
Telefon: +420 48 535 2815
Korespondenční adresa:
Studentská 1402/2, 46117, Liberec 1
IČ: 46747885 | DIČ: CZ46747885