Skip to main content

Pokyny pro zpracování bakalářské a diplomové práce

SZZ 3. 6 - 21. 6. 2024
  • Termín odevzdání BP/DP
    do 24. 4. 2024 (včetně)

    Po vložení BP/DP v IS STAG pošle student sdělení na email adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. společně s písemným souhlasem vedoucího práce (email od vedoucího práce).
    Do předmětu emailu prosím uvádějte Odevzdání BP/DP.

    Studenti, kteří mají přerušené studium, se emailem obrátí na paní Kazdovou a požádají o vygenerování úvodních listů. Kompletní práci ve formátu pdf. zašlete na email (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) společně s písemným souhlasem od vedoucího práce. Práce Vám bude nahrána do STAGu.

    Kroky pro vygenerování úvodních listů z IS STAGu:
    - moje studium
    - kvalifikační práce (levý sloupec)
    - doplnit údaje o bakalářské/diplomové práci
    - tisk titulních stránek a zadání kvalifikační práce - tisk v pdf


    Po kontrole BP/DP bude studentovi poslán email, že je práce schválena. Kopie emailu bude poslána na katedru.
    Následně studijní oddělení zapíše do IS STAGu termín odevzdání.

     

  • Termín přihlášení ke SZZ
    webový portál do 24. 4. 2024

    (https://www.fp.tul.cz/student/szz)
    Studenti, kteří mají přerušené studium, se přihlásí ke SZZ přes sekretářku dané katedry.

  • Odevzdání BP/DP
    POUZE ON-LINE formou

    (směrnice děkana FP TUL 1/2021, čl.3)

    - elektronicky v IS STAG potvrdit prohlášení autora závěrečné práce,
    - doplnit v IS STAG název práce v českém a anglickém jazyce, anotaci v českém a anglickém jazyce, klíčová slova v českém a anglickém jazyce, rozsah práce a počet příloh,
    - uložit do IS STAG elektronickou podobu závěrečné práce vytvořenou podle čl. 3 odst. (3)  směrnice rektora TUL č. 5/2018 (viz https://knihovna.tul.cz/document/18),
    - uložit do IS STAG datové přílohy práce komprimované do jednoho souboru ve formátu ZIP s velikostí nepřesahující 50 MB podle čl. 3 odst. (4) směrnice rektora TUL č. 5/2018.

     

  • Zápis zápočtu do IS STAGu za BP/DP

    Zápis zápočtu do IS STAGu provede studijní referentka po schválení elektronické verze.

  • Kontrola plnění studijních povinností před SZZ
    do 29. 5. 2024
  • Informace k promocím

    Uskutečnění promocí bude záviset na aktuálních vládních opatřeních vztahující se k epidemilogické situaci. Prosím sledujte webové stránkyFB fakulty, kde budou informace ke konaní promocí včas zveřejněny.

    Výstupní list je ke stažení na webu FP TUL.

Bakalářské a diplomové práce zadávané a obhajované na FP TUL jsou evidovány v informačním systému STAG. IS STAG využívá student k vyhotování zadání závěrečné práce, vkládání metadat o vyhotovené práci a úplného textu závěrečné práce a k vytvoření titulních stran závěrečné práce.
Pokyny pro zpracování závěrečné práce

V souladu s pravidly Technické univerzity v Liberci je nezbytné používat jednotnou úpravu obálky a titulních listů a znění prohlášení. Titulní stránku, zadání a text prohlášení získá student v IS STAG, sám je nevytváří.

Studenti, kteří mají přerušené studium, se obrátí osobně nebo emailem na studijní oddělení (Petra Kazdová) a úvodní stránky Vám budou vygenerovány.

Pozn.

Podle směrnice děkana FP TUL 1/2021, čl. 3, odst. 6 : „Katedra, na které probíhá obhajoba závěrečné práce, má právo si navíc vyžádat od autora také tištěnou podobu jeho závěrečné práce, a to maximálně ve dvou vyhotoveních, která budou sloužit potřebám oponentů a členů komise při státní závěrečné zkoušce. Tyto výtisky závěrečné práce nemusí  být  svázány v  tvrdých  deskách podle čl. 3 odst. 2 písm. a) směrnice rektora, neboť nemají status oficiálně odevzdané práce ve smyslu směrnice rektora čl. 4 odst. 2. Ostatní náležitosti tištěné podoby závěrečné práce podle č. 3 odst. 2 písm. b) až h) směrnice rektora musí být splněny.“

  • Pro typografickou úpravu prací a pro používání citačního aparátu platí závazná pravidla stanovená pro katedru, na které je práce obhajována, a která jsou uvedena v elektronickém kurzu Průvodce studenta FP tvorbou závěrečné práce (Moodle kurz).

  • V elektronické verzi BP/DP se prohlášení nepodepisuje.

  • Studenti, kteří mají přerušené studium, se obrátí osobně nebo emailem na studijní oddělení (Petra Kazdová) a úvodní stránky Vám budou vygenerovány.

  • Povinné části závěrečné práce (předloha úvodního listu, zadání a prohlášení)

Bakalářská práce v jednotlivých krocích
  1. Student prokazuje v bakalářské práci (dále jen BP) schopnost aplikovat teoretické a praktické znalosti, dovednosti a kompetence, které získává a rozvíjí v průběhu studia na FP TUL.
  2. Termín zadání BP v rámci studia určují zpravidla katedry FP TUL vlastním oznámením, které je v souladu s opatřením děkana č. 3/2008. Student pracuje na BP zpravidla 3 semestry, minimálně však 2 semestry od zadání BP. Student volí téma BP dle vypsaných okruhů na dané katedře.
  3. Postup zadání BP: řídí se směrnicí děkana 1/2021, čl.2, odst. 1. a 2
  4. BP má následující strukturu:
    • Titulní list s názvem BP (vygeneruje IS STAG)
    • Zadání práce (vygeneruje IS STAG)
    • Prohlášení (vygeneruje IS STAG)
    • Poděkování (nepovinné)
    • Anotace v českém a anglickém jazyce. Pokud není jazykem bakalářské práce čeština nebo angličtina, rovněž anotace v jazyce práce. Pod každou jazykovou verzí uvést klíčová slova
    • Obsah
    • Seznam obrázků, tabulek, případně seznam grafů
    • Seznam použitých zkratek a symbolů (abecedně tříděný)
    • Text vlastní práce členěný do kapitol
    • Seznam literatury, zdrojů dle závazných pravidel katedry, na které je BP řešena (viz e-kurz)
    • Seznam příloh
    • Přílohy
  5. BP má rozsah vlastního textu zpravidla 40 normostran.
  6. Strany BP jsou číslovány od první strany s textem (úvodní vygenerovaný list). Čísla stran se zobrazují od obsahu.
  7. Citační norma je závazně stanovena jednotlivými katedrami FP TUL a je uvedena v e-kurzu na e-learningovém portálu TUL.
  8. Student odevzdává BP pouze v elektronické podobě do IS/STAG.
    Podpora procesu Odevzdání BP/DP je k dispozici v kurzu Průvodce studenta tvorbou odborné (závěrečné) práce na e-learningovém portálu TUL.

Vydáno: 9. 3. 2011
Poslední úprava: 7. 4. 2021

Diplomová práce v jednotlivých krocích
  1. Student prokazuje v diplomové práci (dále jen DP) schopnost syntetizovat a aplikovat znalosti, vědomosti a kompetence získané v průběhu studia na FP TUL.
  2. Termín zadání DP v rámci studia určují zpravidla katedry FP TUL vlastním oznámením, které je v souladu s opatřením děkana č. 3/2008. Student pracuje na DP zpravidla 3 semestry, minimálně však 2 semestry od zadání DP. Student volí téma DP dle vypsaných okruhů na dané katedře.
  3. Postup zadání DP: řídí se směrnicí děkana 1/2021, čl.2, odst. 1. a 2
  4. DP má následující strukturu:
    • Titulní list s názvem DP (vygeneruje IS STAG)
    • Zadání práce (vygeneruje IS STAG)
    • Prohlášení (vygeneruje IS STAG)
    • Poděkování (nepovinné)
    • Anotace v českém a anglickém jazyce. Pokud není jazykem diplomové práce čeština nebo angličtina, rovněž anotace v jazyce práce. Pod každou jazykovou verzí uvést klíčová slova.
    • Obsah
    • Seznam obrázků, tabulek, případně seznam grafů
    • Seznam použitých zkratek a symbolů (abecedně tříděný)
    • Text vlastní práce členěný do kapitol
    • Seznam literatury, zdrojů podle závazných pravidel katedry, na které je práce zadána (viz e-kurz)
    • Seznam příloh
    • Přílohy
  5. DP má rozsah vlastního textu zpravidla 70 normostran.
  6. Strany DP jsou číslovány od první strany s textem (úvodní vygenerovaný list). Čísla stran se zobrazují od obsahu.
  7. Citační norma je závazně stanovena jednotlivými katedrami FP TUL a je uvedena v e-kurzu na e-learningovém portálu TUL.
  8. Student odevzdává BP pouze v elektronické podobě do IS/STAG.
    Podpora procesu Odevzdání BP/DP je k dispozici v kurzu Průvodce studenta tvorbou odborné (závěrečné) práce na e-learningovém portálu TUL.

Vydáno: 9. 3. 2011
Poslední úprava: 7. 4. 2021