Jak se dostat na FP TUL
Přijímací zkoušky
Na většinu studijních programů (kromě Bc. programu Anglofonní studia) přijímáme na základě výsledků v písemném testu Obecných studijních předpokladů, který se bude psát 17. dubna 2026.
Na některé obory pak musíte splnit i další podmínky, např. zkoušky pohybových dovedností nebo lékařské potvrzení.
SCIO testy
Pokud nechcete psát naše testy, přijmeme vás i na základě výsledků v testu OSP realizovaného v rámci Národních srovnávacích zkoušek společnosti SCIO. Přihlásit se můžete na více termínů (uznáváme všechny termíny do 25. 4. 2026), počítá se ten nejlepší výsledek. Přijímací zkoušku vám promineme, když dosáhnete percentilu minimálně 45.
Prospěch na SŠ
Na vašich známkách ze střední školy nám nezáleží, stačí, když včas doložíte maturitní vysvědčení. Ale na tyto obory vás rádi přijmeme bez přijímacích zkoušek, jen na základě prospěchu: Aplikovaná geografie, Historická a muzeologická studia, Česká filologie pro praxi, Matematika a Bioinženýrství.
Podrobnosti najdete níže v sekci Nejčastější dotazy.
Nejčastější dotazy
Všechny naše studijní programy si můžete prohlédnout na stránce CO STUDOVAT NA FP.
Najdete tam specifikace jednotlivých programů, vypsané kombinace u dvojoborů i informace o uplatnění absolventů.
Přihlášku prosím podejte do 31. března 2026 výhradně přes E-PŘIHLÁŠKU: https://stag.tul.cz/portal/studium/uchazec/eprihlaska.html
Poplatek za přihlášku činí 700 Kč pro studium v českém jazyce a 2 000 Kč (resp. 100 USD) pro studium v anglickém jazyce.
Pokyny k platbě:
Studijní programy v českém jazyce:
Č. ú.: 305806603/0300,
Variabilní symbol: 649133 (uvést v poznámce k převodu).
Studijní programy v anglickém jazyce:
IBAN: CZ16 0300 0000 0006 8164 1013
SWIFT CODE: CEKO CZ PP
Variabilní symbol: 649133 (uvést v poznámce k převodu).
Podmínky přijímaček na všechny obory najdete v tomto dokumentu.
Pro akademický rok 2026/2027 přijímáme na základě prospěchu na střední škole na tyto studijní programy:
Aplikovaná geografie – celkový průměr do 1,5 včetně nebo maturita z geografie s prospěchem výborně, velmi dobře či dobře.
Historická a muzeologická studia – celkový průměr do 1,5 včetně nebo maturita z dějepisu s prospěchem výborně či velmi dobře.
Česká filologie pro praxi – celkový průměr do 2,0 včetně.
Matematika – celkový průměr z matematiky do 1,5 včetně.
Bioinženýrství – průměr z matematiky a fyziky, nebo z matematiky a chemie do 2,0 včetně.
Všechny podrobnosti, podmínky a termíny najdete v tomto dokumentu na Úřední desce FP TUL.
Opravdu si dokument důkladně pročtěte, některé studijní programy mají specifické podmínky pro přijetí či možnosti prominutí přijímacích zkoušek či jejich části.
Potvrzení o zdravotní způsobilosti je nutné doložit k přihlášce na:
- Bc. program Učitelství pro mateřské školy
- Mgr. program Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Potvrzení tělovýchovného lékaře přiložte k přihlášce na:
- kombinovaný Bc. program Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání
- Bc. program Sport se zaměřením na zdravý životní styl
- NMgr. program Učitelství pro střední školy a 2. stupeň ZŠ – specializace Tělesná výchova
- NMgr. program Sport pro podporu zdraví
Potvrzení tělovýchovného lékaře lze odevzdat i na obdobném formuláři, na kterém bude zmíněno, že uchazeč/ka je zdravotně způsobilý/á pro absolvování praktické výuky tělovýchovně-sportovního studijního programu na vysoké škole.
Test Obecných studijních předpokladů realizovaný Fakultou přírodovědně-humanitní a pedagogickou Technické univerzity v Liberci (FP TUL) se koná 17. dubna 2026.
Náhradní termín je 30. dubna 2026.
Praktické zkoušky pohybových předpokladů se konají 15. a 16. dubna 2026.
Náhradní termín je 28. dubna 2026.
Pokud maturujete na jaře (školní rok 2025/2026), zašlete nám kopii maturitního vysvědčení do 26. 6. 2026 na email
Pokud už maturitní vysvědčení máte, přiložte jeho kopii přímo do E-PŘIHLÁŠKY do 31. 3. 2026.
A pokud maturitu nezvládnete na jaře a budete zkoušku opakovat, můžete se v létě přihlásit do druhého kola přijímaček a vysvědčení doložit později.
Rozhodnutí o přijetí/nepřijetí ke studiu v prvním kole přijímacího řízení obdržíte do 10. července 2026, a to výhradně prostřednictvím vaší E-PŘIHLÁŠKY.
Nutné podmínky pro přijetí:
- Podání E-PŘIHLÁŠKY do 31. 3. 2026
- Zaplacení poplatku za přihlášku do 31. 3. 2026
- Řádné doložení požadovaného vzdělání a dalších dokumentů (viz níže)
Lékařská potvrzení
Potvrzení o zdravotní způsobilosti pro studium:
- Bc. programu Učitelství pro mateřské školy
- Mgr. programu Učitelství pro 1.stupeň základních škol
Potvrzení tělovýchovného lékaře pro studium:
- kombinovaného Bc. programu Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání
- Bc. programu Sport se zaměřením na zdravý životní styl
- NMgr. programu Učitelství pro střední školy a 2. stupeň ZŠ – specializace Tělesná výchova
- NMgr. programu Sport pro podporu zdraví
Potvrzení tělovýchovného lékaře lze odevzdat i na obdobném formuláři, na kterém bude zmíněno, že uchazeč/ka je zdravotně způsobilý/á pro absolvování praktické výuky tělovýchovně-sportovního studijního programu na vysoké škole.
Doplňující informace
- Čestné prohlášení pro uchazeče a uchazečky o studium kombinované formy Mgr. programu Učitelství pro 1.stupeň ZŠ a NMgr. programu Učitelství pro střední školy a 2. stupeň ZŠ
- Strukturovaný životopis pro studium Bc. programu Sport se zaměřením na zdravý životní styl
- Praktická zkouška pohybových předpokladů pro studium Bc. programu Sport se zaměřením na zdravý životní styl
- Hodnotící tabulky praktické zkoušky pohybových předpokladů pro studium Bc. programu Sport se zaměřením na zdravý životní styl
- Strukturovaný pohovor pro studium NMgr. program Sport pro podporu zdraví
Postup pro stanovení výsledku v přijímacím řízení:
Při splnění nutných podmínek pro přijetí jsou ke studiu přijati
- uchazečky a uchazeči, kteří splňují podmínky pro prominutí přijímací zkoušky nebo pro automatické přijetí (specifikace u jednotlivých programů)
- uchazečky a uchazeči, kteří vykonali přijímací zkoušku s dobrým bodovým ziskem a celkovým umístěním (podle pořadí do vyčerpání kapacity programu)
- uchazečky a uchazeči, kteří se v pořadí podle daných kritérií (zejména středoškolský prospěch u vybraných programů) umístili na místě vyhovujícím kapacitě programu
Pokud jste na této stránce ani v dokumentu Podmínky přijímacího řízení pro akademický rok 2026/2027, který je vyvěšen na úřední desce FP TUL, nenašli co potřebujete, můžete nám napsat svůj dotaz na email
Ukázky testů
-
Anglický jazyk
-
Biologie
-
Český jazyk a literatura
-
Dějepis
-
Fyzika
-
Geografie
-
Chemie
-
Informatika
-
Matematika
-
Německý jazyk
-
Španělský jazyk
-
Tělesná výchova
-
Základy společenských věd
-
Společný základ (PedPSych)
Jaká je šance na přijetí
Výsledky přijímaček 2025/2026
| přihlášky | přijato | zapsáno | ||||||||
| Studijní program | Typ | P | K | P+K | P | K | P+K | P | K | P+K |
| Anglofonní studia | bc. | 70 | 70 | 43 | 43 | 29 | 29 | |||
| Anglophon studies | bc. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||
| Aplikovaná geografie | bc. | 30 | 30 | 21 | 21 | 11 | 11 | |||
| Bioinženýrství | bc. | 35 | 35 | 24 | 24 | 14 | 14 | |||
| Česká filologie pro praxi | bc. | 22 | 22 | 10 | 10 | 2 | 2 | |||
| Historická a muzeologická studia | bc. | 44 | 44 | 31 | 31 | 18 | 18 | |||
| Matematika | bc. | 9 | 9 | 6 | 6 | 3 | 3 | |||
| Ochrana přírody a životního prostředí | bc. | 60 | 60 | 32 | 32 | 17 | 17 | |||
| Pedagogická studia | bc. | 87 | 67 | 154 | 46 | 38 | 84 | 8 | 21 | 29 |
| Sociální práce | bc. | 92 | 92 | 50 | 50 | 33 | 33 | |||
| Speciální pedagogika | bc. | 137 | 146 | 283 | 73 | 38 | 111 | 34 | 48 | 82 |
| Sport se zaměřením na zdravý životní styl | bc. | 159 | 159 | 96 | 96 | 57 | 57 | |||
| Učitelství pro mateřské školy | bc. | 125 | 125 | 66 | 66 | 22 | 22 | |||
| Anglický jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 89 | 58 | 147 | 58 | 36 | 94 | 33 | 29 | 62 |
| Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělání | bc. | 120 | 120 | 68 | 68 | 40 | 40 | |||
| Dějepis se zaměřením na vzdělání | bc. | 99 | 48 | 147 | 65 | 17 | 82 | 34 | 13 | 47 |
| Fyzika se zaměřením na vzdělání | bc. | 3 | 6 | 9 | 3 | 2 | 5 | 1 | 2 | 3 |
| Chemie se zaměřením na vzdělání | bc. | 9 | 8 | 17 | 4 | 5 | 9 | 2 | 5 | 7 |
| Informatika se zaměřením na vzdělání | bc. | 31 | 21 | 52 | 23 | 13 | 36 | 14 | 12 | 26 |
| Matematika se zaměřením na vzdělání | bc. | 32 | 19 | 51 | 20 | 12 | 32 | 9 | 10 | 19 |
| Německý jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 8 | 12 | 20 | 7 | 6 | 13 | 2 | 3 | 5 |
| Přírodopis se zaměřením na vzdělávání | bc. | 53 | 46 | 99 | 37 | 25 | 62 | 21 | 14 | 35 |
| Španělský jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 25 | 25 | 17 | 17 | 12 | 12 | |||
| Tělesná výchova se zaměřením na vzdělání | bc. | 152 | 152 | 98 | 98 | 57 | 57 | |||
| Základy společenských věd se zaměřením na vzdělání | bc. | 72 | 56 | 128 | 52 | 34 | 86 | 23 | 24 | 47 |
| Zeměpis se zaměřením na vzdělání | bc. | 42 | 19 | 61 | 27 | 14 | 41 | 17 | 11 | 28 |
| Bc. programy celkem | 1514 | 598 | 2112 | 978 | 240 | 1218 | 514 | 192 | 706 | |
| přihlášky | přijato | zapsáno | ||||||||
| Studijní program | Typ | P | K | P+K | P | K | P+K | P | K | P+K |
| Učitelství pro 1. stupeň základních škol | mgr. | 122 | 97 | 219 | 56 | 53 | 109 | 29 | 35 | 64 |
| Aplikovaná geografie a regionální rozvoj | nmgr. | 24 | 24 | 20 | 20 | 14 | 14 | |||
| Bioinženýrství | nmgr. | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||
| Bioengineering | nmgr. | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||
| Historie | nmgr. | 14 | 14 | 9 | 9 | 8 | 8 | |||
| Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol | nmgr. | 145 | 207 | 352 | 91 | 151 | 242 | 73 | 112 | 185 |
| Mgr. + NMgr. celkem | 310 | 304 | 614 | 176 | 204 | 380 | 124 | 147 | 271 | |
| přihlášky | přijato | zapsáno | ||||||||
| Studijní program | Typ | P | K | P+K | P | K | P+K | P | K | P+K |
| Aplikovaná matematika | Ph.D. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||
| Dějiny a společnost v moderní době | Ph.D. | 4 | 4 | 8 | 1 | 3 | 4 | 1 | 3 | 4 |
| Nano a mikrotechnologie | Ph.D. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||
| Nano and microtechnology | Ph.D. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||
| Ph.D celkem | 8 | 4 | 12 | 5 | 3 | 8 | 5 | 3 | 8 | |
| přihlášky | přijato | zapsáno | ||||||||
| Studijní program | Typ | P | K | P+K | P | K | P+K | P | K | P+K |
| Aplikovaná matematika - rigorózní | RNDr. | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||
| přihlášky | přijato | zapsáno | ||||||||
| Studijní program | Typ | P | K | P+K | P | K | P+K | P | K | P+K |
| Celkem | Vše | 1834 | 906 | 2740 | 1159 | 450 | 1609 | 643 | 342 | 985 |
Výsledky přijímaček 2024/2025
| přihlášky | přijato | zapsáno | ||||||||
| Studijní program | Typ | P | K | P+K | P | K | P+K | P | K | P+K |
| Aplikovaná geografie | bc. | 65 | 65 | 41 | 41 | 29 | 29 | |||
| Bioinženýrství | bc. | 22 | 22 | 11 | 11 | 8 | 8 | |||
| Česká filologie pro praxi | bc. | 46 | 46 | 26 | 26 | 13 | 13 | |||
| Historická a muzeologická studia | bc. | 44 | 44 | 24 | 24 | 10 | 10 | |||
| Matematika | bc. | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||
| Ochrana přírody a životního prostředí | bc. | 59 | 59 | 36 | 36 | 19 | 19 | |||
| Pedagogická studia | bc. | 103 | 84 | 187 | 41 | 37 | 78 | 15 | 24 | 39 |
| Sociální práce | bc. | 118 | 118 | 40 | 40 | 27 | 27 | |||
| Speciální pedagogika | bc. | 214 | 275 | 489 | 59 | 65 | 124 | 32 | 46 | 78 |
| Sport se zaměřením na zdravý životní styl | bc. | 169 | 169 | 76 | 76 | 50 | 50 | |||
| Učitelství pro mateřské školy | bc. | 144 | 144 | 52 | 52 | 21 | 21 | |||
| Anglický jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 129 | 67 | 196 | 80 | 39 | 119 | 43 | 27 | 70 |
| Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělání | bc. | 69 | 69 | 36 | 36 | 15 | 15 | |||
| Dějepis se zaměřením na vzdělání | bc. | 109 | 44 | 153 | 62 | 22 | 84 | 33 | 16 | 49 |
| Fyzika se zaměřením na vzdělání | bc. | 2 | 9 | 11 | 1 | 7 | 8 | 0 | 7 | 7 |
| Chemie se zaměřením na vzdělání | bc. | 21 | 11 | 32 | 9 | 5 | 14 | 8 | 4 | 12 |
| Informatika se zaměřením na vzdělání | bc. | 26 | 10 | 36 | 17 | 8 | 25 | 14 | 7 | 21 |
| Matematika se zaměřením na vzdělání | bc. | 35 | 27 | 62 | 22 | 19 | 41 | 12 | 14 | 26 |
| Německý jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 24 | 13 | 37 | 15 | 8 | 23 | 8 | 6 | 14 |
| Přírodopis se zaměřením na vzdělávání | bc. | 52 | 30 | 82 | 26 | 18 | 44 | 14 | 16 | 30 |
| Španělský jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 40 | 40 | 26 | 26 | 18 | 18 | |||
| Tělesná výchova se zaměřením na vzdělání | bc. | 147 | 147 | 69 | 69 | 49 | 49 | |||
| Základy společenských věd se zaměřením na vzdělání | bc. | 97 | 56 | 153 | 58 | 24 | 82 | 31 | 18 | 49 |
| Zeměpis se zaměřením na vzdělání | bc. | 56 | 35 | 91 | 30 | 25 | 55 | 13 | 17 | 30 |
| Bc. programy celkem | 1675 | 779 | 2454 | 818 | 317 | 1135 | 456 | 229 | 685 | |
| Učitelství pro 1. stupeň základních škol | mgr. | 98 | 86 | 184 | 43 | 50 | 93 | 16 | 38 | 54 |
| Aplikovaná geografie a regionální rozvoj | nmgr. | 22 | 22 | 15 | 15 | 14 | 14 | |||
| Bioinženýrství | nmgr. | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||
| Bioengineering | nmgr. | 2 | 0 | 0 | ||||||
| Historie | nmgr. | 9 | 9 | 5 | 5 | 3 | 3 | |||
| Učitelství pro 2. stupeň základních škol, Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol | nmgr. | 149 | 254 | 403 | 94 | 101 | 195 | 82 | 86 | 168 |
| Mgr. + NMgr. celkem | 283 | 340 | 621 | 158 | 151 | 309 | 116 | 124 | 240 | |
| Dějiny a společnost v moderní době | Ph.D. | 7 | 7 | 6 | 6 | 6 | 6 | |||
| Nano a mikrotechnologie | Ph.D. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
| Nano and microtechnology | Ph.D. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||
| Ph.D celkem | 14 | 0 | 14 | 13 | 0 | 13 | 13 | 0 | 13 | |
| Aplikovaná matematika - rigorózní | RNDr. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
| Celkem | Vše | 1977 | 1119 | 3094 | 994 | 468 | 1462 | 590 | 353 | 943 |
Výsledky přijímaček 2023/2024
| Přihlášky | Přijato | Zapsáno | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Studijní program | Typ | P | K | P+K | P | K | P+K | P | K | P+K |
| Aplikovaná geografie | bc. | 50 | 50 | 39 | 39 | 36 | 36 | |||
| Bioinženýrství | bc. | 23 | 23 | 13 | 13 | 7 | 7 | |||
| Česká filologie pro praxi | bc. | 47 | 47 | 35 | 35 | 23 | 23 | |||
| Historická a muzeologická studia | bc. | 40 | 40 | 28 | 28 | 22 | 22 | |||
| Matematika | bc. | 11 | 11 | 8 | 8 | 5 | 5 | |||
| Ochrana přírody a životního prostředí | bc. | 32 | 32 | 22 | 22 | 22 | 22 | |||
| Pedagogická studia | bc. | 87 | 85 | 172 | 51 | 45 | 96 | 29 | 31 | 60 |
| Sociální práce | bc. | 123 | 123 | 43 | 43 | 36 | 36 | |||
| Speciální pedagogika | bc. | 185 | 226 | 411 | 50 | 50 | 100 | 30 | 33 | 63 |
| Sport se zaměřením na zdravý životní styl | bc. | 155 | 155 | 81 | 81 | 60 | 60 | |||
| Učitelství pro mateřské školy | bc. | 106 | 106 | 47 | 47 | 27 | 27 | |||
| Anglický jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 91 | 85 | 176 | 54 | 47 | 101 | 36 | 31 | 67 |
| Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělání | bc. | 95 | 95 | 60 | 60 | 32 | 32 | |||
| Dějepis se zaměřením na vzdělání | bc. | 77 | 66 | 143 | 55 | 43 | 98 | 34 | 31 | 65 |
| Fyzika se zaměřením na vzdělání | bc. | 3 | 16 | 19 | 2 | 12 | 14 | 1 | 8 | 9 |
| Chemie se zaměřením na vzdělání | bc. | 15 | 13 | 28 | 10 | 11 | 21 | 5 | 6 | 11 |
| Informatika se zaměřením na vzdělání | bc. | 17 | 24 | 41 | 10 | 17 | 27 | 7 | 15 | 22 |
| Matematika se zaměřením na vzdělání | bc. | 28 | 28 | 56 | 21 | 22 | 43 | 15 | 17 | 32 |
| Německý jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 24 | 6 | 30 | 16 | 3 | 19 | 9 | 1 | 10 |
| Přírodopis se zaměřením na vzdělání | bc. | 45 | 24 | 69 | 21 | 10 | 31 | 12 | 7 | 19 |
| Španělský jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 47 | 47 | 34 | 34 | 31 | 31 | |||
| Tělesná výchova se zaměřením na vzdělání | bc. | 89 | 89 | 51 | 51 | 30 | 30 | |||
| Základy společenských věd se zaměřením na vzdělání | bc. | 83 | 61 | 144 | 59 | 36 | 95 | 26 | 32 | 58 |
| Zeměpis se zaměřením na vzdělání | bc. | 47 | 31 | 78 | 33 | 21 | 54 | 17 | 14 | 31 |
| Bc. programy celkem | 1397 | 788 | 2185 | 843 | 317 | 1160 | 552 | 226 | 778 | |
| Učitelství pro 1. stupeň základních škol | mgr. | 123 | 123 | 246 | 54 | 57 | 111 | 25 | 40 | 65 |
| Aplikovaná geografie a regionální rozvoj | nmgr. | 17 | 17 | 11 | 11 | 9 | 9 | |||
| Aplikovaná matematika | nmgr. | 6 | 6 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||
| Bioinženýrství | nmgr. | 9 | 9 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||
| Historie | nmgr. | 13 | 13 | 6 | 6 | 4 | 4 | |||
| Učitelství pro 2. stupeň základních škol, Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol | nmgr. | 102 | 158 | 260 | 58 | 88 | 146 | 44 | 76 | 120 |
| Mgr. + NMgr. celkem | 270 | 281 | 551 | 136 | 145 | 281 | 89 | 116 | 205 | |
| Celkem | Vše | 1667 | 1069 | 2736 | 979 | 462 | 1441 | 641 | 342 | 983 |
| Dějiny a společnost v moderní době | Ph.D. | 6 | 6 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||
| Nano a mikrotechnologie | Ph.D. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||
| Ph.D celkem | 9 | 0 | 9 | 7 | 0 | 7 | 7 | 0 | 7 | |
| Celkem | Vše | 1676 | 1069 | 2745 | 986 | 462 | 1448 | 648 | 342 | 990 |
Výsledky přijímaček 2022/2023
| Přihlášky | Přijato | Zapsáno | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Studijní program | Typ | P | K | P+K | P | K | P+K | P | K | P+K |
| Aplikovaná geografie | bc. | 49 | 49 | 32 | 32 | 20 | 20 | |||
| Bioinženýrství | bc. | 18 | 18 | 6 | 6 | 4 | 4 | |||
| Česká filologie pro praxi | bc. | 45 | 45 | 29 | 29 | 21 | 21 | |||
| Historická a muzeologická studia | bc. | 53 | 53 | 26 | 26 | 14 | 14 | |||
| Matematika | bc. | 12 | 12 | 6 | 6 | 3 | 3 | |||
| Pedagogická studia | bc. | 119 | 100 | 219 | 44 | 45 | 89 | 22 | 26 | 48 |
| Sociální práce | bc. | 139 | 139 | 49 | 49 | 36 | 36 | |||
| Speciální pedagogika | bc. | 166 | 224 | 390 | 47 | 55 | 102 | 31 | 41 | 72 |
| Sport se zaměřením na zdravý životní styl | bc. | 149 | 149 | 88 | 88 | 67 | 67 | |||
| Učitelství pro mateřské školy | bc. | 159 | 159 | 47 | 47 | 27 | 27 | |||
| Anglický jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 199 | 117 | 316 | 92 | 66 | 158 | 62 | 40 | 102 |
| Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělání | bc. | 70 | 70 | 60 | 60 | 33 | 33 | |||
| Dějepis se zaměřením na vzdělání | bc. | 86 | 62 | 148 | 46 | 34 | 80 | 22 | 26 | 48 |
| Fyzika se zaměřením na vzdělání | bc. | 4 | 8 | 12 | 3 | 6 | 9 | 2 | 5 | 7 |
| Chemie se zaměřením na vzdělání | bc. | 9 | 12 | 21 | 7 | 10 | 17 | 2 | 6 | 8 |
| Informatika se zaměřením na vzdělání | bc. | 18 | 11 | 29 | 8 | 5 | 13 | 7 | 4 | 11 |
| Matematika se zaměřením na vzdělání | bc. | 25 | 24 | 49 | 16 | 15 | 31 | 11 | 12 | 23 |
| Německý jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 12 | 6 | 18 | 10 | 5 | 15 | 7 | 2 | 9 |
| Přírodopis se zaměřením na vzdělání | bc. | 49 | 30 | 79 | 32 | 20 | 52 | 16 | 16 | 32 |
| Španělský jazyk se zaměřením na vzdělání | bc. | 25 | 25 | 16 | 16 | 8 | 8 | |||
| Tělesná výchova se zaměřením na vzdělání | bc. | 99 | 99 | 61 | 61 | 35 | 35 | |||
| Základy společenských věd se zaměřením na vzdělání | bc. | 54 | 40 | 94 | 29 | 15 | 44 | 13 | 9 | 22 |
| Zeměpis se zaměřením na vzdělání | bc. | 52 | 33 | 85 | 32 | 18 | 50 | 18 | 11 | 29 |
| Bc. programy celkem | 1472 | 806 | 2278 | 737 | 343 | 1080 | 445 | 234 | 679 | |
| Učitelství pro 1. stupeň základních škol | mgr. | 127 | 105 | 232 | 53 | 56 | 109 | 26 | 40 | 66 |
| Aplikovaná geografie a regionální rozvoj | nmgr. | 9 | 9 | 8 | 8 | 8 | 8 | |||
| Bioinženýrství | nmgr. | 4 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | |||
| Historie | nmgr. | 8 | 8 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||
| Vychovatelství | nmgr. | 25 | 25 | 8 | 8 | 6 | 6 | |||
| Učitelství pro 2. stupeň základních škol Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol | nmgr. | 103 | 213 | 316 | 56 | 63 | 119 | 52 | 53 | 105 |
| NMgr. celkem | 276 | 318 | 594 | 129 | 119 | 248 | 95 | 93 |
188 |
|
| Celkem | Vše | 1748 | 1124 | 2872 | 866 | 462 | 1328 | 540 | 327 | 867 |
-
Pprezenční forma studia
-
K
kombinovaná forma studia
-
bc.bakalářské studium (absolventi získávají titul Bc.)
-
mgr.5-ti leté magisterské studium (absolventi získávají titul Mgr.)
-
nmgr.2 leté navazující magisterské studium (absloventi získávají titul Mgr.)